AUSTRALIEN - DEL 6♥


Elins perspektiv:
Jag vaknar sakta och öppnar ögonen. Jag inser snabbt att jag inte är i mitt rum och att Niall inte ligger bredvid mig utan Alice och Frida, och jag är i Alice och Zayns rum.
Efter att ha suttit uppe nästan hela natten och pratat måste vi alla tre somnat i sängen.
Jag smyger sakta upp och går till mitt rum för att ta en dusch och byta om, eftersom jag somnat med gårdagens smink och allt.
När jag står i duschen och sjunger allt var jag känner jag två plötsligt två händer på min höft. Jag blir så rädd så jag ramlar omkull. Jag tittar upp och ser Niall stå där, helt naken och garva.
- Haha, sorry babe I heard that you were in the shower and I just thought you might want some company! Sa han och sträckte ut sin hand, jag tog tag i den och han drog upp mig.
- Thanks babe, that was sweet of you. I just got scared because I didn't hear you.
- I noticed that! Sa han och blinkade med ena ögat.
Efter en lång och mysig dusch så bestämde vi oss för att äta frukost nere vid stranden. Vi la ner massa godsaker i en picknikkorg sedan gick vi ner till stranden.
Det var en rätt så molnig dag så det var inte så många på stranden, bara några surfare.
Vi satt och åt medan vi tittade ut mot vattnet och på alla surfare.
- I've always wanted to learn how to surf! Sa jag och tog en tugga utav jordgubben jag höll i handen.
- Really? You should try it!
- Don't you want to learn? Frågade jag och han rykte på axlarna.
- It looks kind of scary. Sa han och jag började skratta. Niall var alltid så feg.
- Well, I wanna learn. Cody can surf! Maybe he can teach me. Sa jag och jag såg direkt hur hans ansiktsuttryck förändrades.
- Or someone else. Sa han tyst så jag inte skulle höra vad han sa, men jag hörde det. Han blev så lätt svartsjuk, fast jag borde inte säga något eftersom jag var likadan.
- Niall you know that Frida likes Cody not me! Sa jag och han tittade bara bort.
- I like Cody, I'm not going to lie about that, but only as a friend okay? The only boy I want is you, and that's never going to change. Sa jag och han log mot mig.
- Sorry I don't know why I said that.
- You're a jealous little boy!
- Yeah, but Cody and Frida belongs with each other, just like Zayn and Alice.
- And you and me! Viskade jag och precis efter det sista ordet möttes våra läppar.
Han la sig ner och jag la mig över honom. Han pussade mig på näsan och jag log mot honom.
- I love you!
- I love you too Niall! Sa jag och kysste honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0