AUSTRALIEN - DEL 4♥


Fridas perspektiv.
Jag vaknade av att solen lyste in genom persienerna och stelnade snabbt till när jag kände två armar runt om mig. Jag försökte memorera vad som egentligen hände igår, men det var tomt i huvudet. Jag vände mig försiktigt om och såg Codys fina ansikte. Vi låg ansikte mot ansikte, och jag studerade honom noga. Efter bara några minuter öppnade han sina ögon och ett leende sprack upp på hans läppar.
- Goodmorning beautiful. Sa han och kysste mina läppar mjukt.
Jag kunde inte låta bli att le tillbaka.
- Morning! Sa jag och rodnade lätt.
Han kysste mig igen drog bort en hårslinga från mitt ansikte.
- Um, what happend last night? Sa jag efter ett tag och bröt den fina stämningen.
- I can't really remember, actually. Sa han och suckade tungt.
- Me neither. Sa jag och reste mig upp i sängen.
- But, I do know that I'm glad I spend the night with you. Sa han och drog tillbaka mig ner i sängen igen. Jag skrattade till och kysste honom.
- I don't even know you. Oh, god. Sa jag och skrattade till igen.
- But there's time for that. Come on. I had a great time, I have a great time. Sa han och himlade med ögonen.
- Yeah, me too.
- Then, stop talking and come over here. Sa han och drog mig närmare honom. Jag skrattade till och gjorde lydigt som han sa. Jag kände inte alls den här killen, men det var nånting speciellt med honom. Han fick mig att le. Och framförallt, han fick mig att må bra.

Efter någon timme i sängen gick vi ut till köket där vi hade hört röster. Och mycket sant så möttes vi av dem alla fyra. Elin, Niall, Alice & Zayn. De såg ut att vara djupt inne i en diskussion men avbröts när vi steg in i rummet. Deras blickar ledde till våra slutna händer och jag log generat.
- Goodmorning! Sa Alice och höjde på ögonbrynen.
- Goodmorning! Sa jag tillbaka och log stelt.
Cody slog sig ner mellan Niall & Alice och tog för sig av frukosten. Själv gjorde jag iordningen en kopp te och satte mig sen bredvid honom. Alice nöp mig direkt i benet och jag kollade snabbt upp på henne. Hon blinkade med ögat och kollade på Cody.
- Lägg ner. Sa jag och gav henne mördarblicken.
Både hon och Elin fnittrade till. Cody mötte min blick och jag log stelt. Niall märkte  av den pinsamma stämningen och påbörjade genast ett nytt ämne. Tack gode gud. Alla blev involverade i ämnet, utom jag. Jag satt mest och lyssnade. Jag mötte Codys blick då och då, och märkte mer för varje gång hur fin han var. När vi alla var mätta och belåtna reste vi oss från bordet och dukade av. Cody och jag smet in på mitt rum. Vi både drog på oss kläder och efter det följde jag honom till dörren.
- Do you really have to go? Sa jag och gav honom hundögonen.
Han skrattade till.
- Yeah, sorry.
- But i'll see you tomorrow, right? Fyllde han snabbt i.
- Yes! Sa jag och log.
Han kysste mig mjukt flera gånger.
- See you then! Sa han och låste upp dörren.
Yeah, bye! Sa jag och kysste honom en sista gång.
Han avslutade kyssen och öppnade sedan dörren. Jag kikade när han gick ner längs gången. Han vinkade glatt och försvann sedan ut mitt synfällt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0