Australien - del 1♥


Elins perspektiv:
Jag satt i Nialls knä utanför barnmorskansrum. Jag var lika spänd som Alice, Frida, Zayn, Harry och Louis.
Efter ett tag kom Liam och Danielle ut, dom log och Liam la handen på Danielles mage.
- I think we need to get something to eat before we tell you! Sa Liam och vi alla nickade.
Vi gick hem till Liam och Danielle. Vi fixade lite snabb mat och sedan satte vi oss ner för att äta.
- So! Sa Liam och jag kunde knapp hålla mig längre.
- Tell us! Sa jag och Niall gravade åt mig och la handen på mitt ben.
- So Danielle is pregnant! Sa Liam och vi alla fick ett stort leende på läpparna.
- Oh my god congrats! Sa Frida glatt.
- I'm not done! Sa Liam, vi alla tittade förvånat på honom och Danielle. Han la handen på hennes mage och dom log mot varandra.
- It's eightlings! Sa Danielle glatt och hon blev till och med tårögd.
Vi alla tappade hakan, vi satt där med öppen mun och pingisbollar till ögon och bara stirrade på dom.
Till slut bröt Louis tystnaden.
- Are you going to have eight babies? Frågade han och dom båda nickade.
Liams ögon såg ut som frågetecken och jag förstod att han blev orolig om vi var glada för deras skull.
- Oh my god! I can't believe you two are going to have eight babies! I'm so happy for you two! Congrats! Sa jag och sträckte mig över bordet och kramade om Danielle sen Liam.
Frida och Alice hakade på direkt och började gratta dom, killarna med efter ett tag, fast jag såg hur chockerade dom var, det var vi alla.
- But I've a bad thing to tell you all! Sa Liam och alla blickar riktades mot honom.
- I can't be in One Direction anymore, I've a family to take care of. Family comes first. I hope you understand. Sa Liam och jag tror att vi alla bara ville skrika och gråta
- But we can't be One Direction without you! Sa Zayn och Liam nickade.
- I know!
- So this is the end for One Direction? Frågade Niall och Liam nickade.
Efter ett tag så harklade Louis och Harry sig, dom tittade på vandra och Louis nickade.
- So when we now know that Liam is having eight babies with Danielle and we will no longer be One Direction, Lou and I have something we need to tell you all.
- Okay! Sa Niall och vi alla satte oss till rätta och hade vår fulla uppmärksamhet på Louis och Harry.
- Harry and I are gay, and we're together.

10 månader senare:
Liam och Danielle hade fått sina åtta barn Vilma, Jason, Jake, Jade, Carly, Anton, Lily & Austin. Louis och Harry levde lyckliga tillsammans som ett bög-par och killarna hade kört sin sista tour som One Direction.
Jag, Alice, Frida, Zayn och Niall kände att vi inte hade något kvar i London att göra. Vi ville börja om på nytt, samt att vi var väldigt trötta på London.
Så vi hade köpt en löjligt stor tomt med ett stört stort hus i Australien, Sydney där vi skulle bygga upp vårt nya liv. Jag och min pojkvän Niall, min bästavän Alice och hennes pojkvän Zayn och min andra bästavän Frida som verkligen behövde en kille.

Vi satt i taxin påväg till vårt hus i Sydney, det var inte perfekt. Vi skulle behöva ändra väldigt mycket. Göra det större, lyxigare, bättre och mer personligt. Men vi alla hade en känsla utav att det här skulle bli perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow. weird.

2012-08-20 @ 00:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0